Image

Retourbeleid

Retour indienen

Wij besteden veel zorg aan het stevig verpakken van de door u bestelde goederen.  Uiteraard is het steeds mogelijk dat een pakket tijdens het transport schade oploopt.  Als je pakket met de bestelling duidelijke tekenen van beschadiging vertoont, moet je het pakket weigeren en laten terugsturen.

Heb je een pakket ontvangen en wil je dit toch retourneren? Dan heb je het recht om binnen een termijn van 14 dagen na de dag waarop je het pakket (of een door jou aangewezen derde) in bezit hebt ontvangen, een retour in te dienen. Het indienen van een retour kan via onderstaande procedure.

Procedure retourneren:

  1. Stuur een e-mail met vermelding van jouw bestelnummer, en wat je wil retourneren. Licht ook kort toe waarom je wil retourneren.
  2. Voeg de producten die je wilt retourneren toe in de originele doos.
  3. De verpakkingen moet ongeopend en onbeschadigd zijn, tenzij anders is besproken met de klantenservice. (Er kan bijvoorbeeld iets mis zijn met het product na het openen)
  4. De producten die geretourneerd worden dienen goed verpakt te zijn (in een overdoos).
  5. Verzend het pakket terug naar Groepspraktijk Nadia Brans bv. Adresgegevens zijn hieronder te vinden.
  6. De retourkosten zijn ten alle tijde voor rekening van de consument, tenzij anders schriftelijk overeengekomen met de klant.
  7. Zodra het retourpakket bij ons in behandeling is genomen en is goedgekeurd, ontvang je het aankoopbedrag terug, of wordt er wat afgesproken is met de klantenservice gehanteerd.

 

Adresgegevens Groepspraktijk Nadia Brans

T.a.v. Retourafhandeling
Groepspraktijk Nadia Brans bv
Vekenstraat 5
2470 RETIE
info@nadiabrans.be

 

Voorwaarden retourneren

  • Het product mag niet aangewend of beschadigd zijn; het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen. Het is dus van belang dat geretourneerde producten voldoende stevig verpakt worden teruggezonden, om te vermijden dat deze tijdens het transport schade zouden oplopen.
  • Het product mag slechts in die mate worden uitgepakt en/of gebruikt indien dat nodig is om te kunnen beoordelen of het product wordt behouden.
  • Uit hygiënische- en veiligheidsoverwegingen kunnen wij géén geopende retourgoederen accepteren.
  • Het artikel wordt op eigen kosten retour gestuurd. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender, tenzij schriftelijk anders overeengekomen.
  • De artikelen die worden teruggezonden moeten in een zo oorspronkelijke mogelijke staat en indien mogelijk in de originele verpakking zitten.
  • De retourzending wordt na het ontvangen gecontroleerd. Als de artikelen of verpakking incompleet of beschadigd zijn, zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht aan de koper. Deze kosten worden in mindering gebracht aan het restituerende bedrag.
  • Restitutie van het orderbedrag geschiedt binnen 14 dagen na het ontvangen van de retourzending en is alleen mogelijk via een bancaire overboeking. Indien een bestelling niet binnen 30 dagen na bestelling bij de koper is afgeleverd heeft de koper het recht de bestelling te annuleren. Dit geldt niet wanneer er afwijkende levertijden besproken zijn.